Kapcsolatfelvétel és hibajegy-kezelés
Ezen az űrlapon keresztül tudsz a legegyszerűbben és leghatékonyabban kapcsolatba lépni velünk, legyen szó általános érdeklődésről, megrendeléssel vagy számlázással kapcsolatos kérdésekről, illetve technikai hiba bejelentéséről. Az űrlap használatával a bejelentésed azonnal a megfelelő szakértő kollégánkhoz kerül, ami jelentősen meggyorsítja a válaszadást és a probléma megoldását.
Hogyan működik a folyamat?
- A beküldést követően a rendszerünk automatikusan létrehoz egy hibajegyet a kérésednek.
- Perceken belül küld egy automatikus visszaigazoló E-mailt a megadott címedre. Ez az üzenet tartalmazni fog egy egyedi jegyazonosítót, amelyre a későbbiekben hivatkozni tudsz.
- Ha a bejelentésedhez további információt, képernyőképet vagy egyéb mellékletet szeretnél fűzni, kérjük, kizárólag erre a visszaigazoló levélre válaszolj. Így minden egy helyen marad, és a teljes kommunikáció nyomon követhető lesz.
- Kérjük, ugyanabban a témában ne nyiss újabb hibajegyet és ne küldj különálló e-maileket, mert ez megnehezíti és lelassítja az ügyintézést.
Különösen fontos, ha a szolgáltatásod tiltás vagy korlátozás alatt áll!
Amennyiben a tárhely- vagy e-mail szolgáltatásod valamilyen okból felfüggesztésre került, elképzelhető, hogy az ahhoz tartozó E-mail címről küldött leveledet nem kapjuk meg, vagy a válaszunk nem fog célba érni.
Ebben az esetben kérjük, hogy a kapcsolattartási űrlapon egy alternatív, működő elérhetőséget adj meg (például egy Gmail vagy más szolgáltatóhoz tartozó E-mail címet). Azonban, hogy be tudjunk azonosítani, az üzenet törzsében feltétlenül tüntesd fel azt az E-mail címedet is, amely a szolgáltatásodhoz tartozik és jelenleg esetlegesen nem elérhető. Enélkül nem fogjuk tudni, melyik fiókhoz tartozik a bejelentésed.
Általános tudnivalók
- A beérkezett jegyeket érkezési sorrendben dolgozzuk fel. Türelmedet és megértésedet előre is köszönjük!
- Ha az űrlap elküldése után néhány percen belül nem kapod meg az automatikus visszaigazolást, kérjük, először ellenőrizd a levelezőrendszered „Spam” (Levélszemét) vagy „Promóciók” mappáját.
- Ha ott sem találod, elképzelhető, hogy elgépelted az E-mail címedet. Ebben az esetben kérjük, küldd el újra a bejelentésedet, gondosan ellenőrizve az adatok helyességét.
IP cím tiltás ellenőrzése
Ha valamelyik szolgáltatásunk nem működik nálad, érdemes megnézned, hogy az IP-címed nincs-e tiltólistán. Ehhez kattints ide!
Karbantartás információk
Értesülj időben a tervezett és rendkívüli karbantartási munkálatokról E-mailben. Az alábbi űrlap kitöltésével feliratkozhatsz a karbantartás listánkra.