Hibajegy

 

Ezzel az űrlappal egyszerűen felveheted velünk a kapcsolatot, legyen szó általános kérdésekről, megrendelésről, számlázásról vagy hibabejelentésről. Ha kitöltöd, egyből a megfelelő kollégánkhoz jut el a bejelentésed, így gyorsabban tudunk segíteni.

Miután elküldted az űrlapot, a rendszerünk automatikusan feldolgozza a bejelentésed, és pár percen belül kapsz egy visszaigazoló e-mailt a megadott címedre. Ha szeretnél még valamit hozzátenni a bejelentésedhez, válaszolj erre az e-mailre. Ugyan abban a témában ne küldj több különálló bejelentést, valamint ha e-mailt küldesz, csak a megfelelő címre küldd el, ellenkező esetben a jegy feldolgozása jóval hosszabb időbe telik, mert nem a megfelelő helyre kerül.

Kérjük, légy türelmes, a beérkező bejelentéseket időrendi sorrendben dolgozzuk fel.

Fontos! Ha e-mailben is küldtél bejelentést, de nem kaptál automatikus visszaigazolást, valószínűleg nem érkezett meg hozzánk. Ebben az esetben kérjük, próbálj meg más módon kapcsolatba lépni velünk.

Ha valamelyik szolgáltatásunk nem működik nálad, érdemes megnézned, hogy az IP-címed nincs-e tiltólistán. Ehhez kattints ide!

IP ellenőrzés folyamatban…
Domain név, felhasználónév, hosztnév vagy bármi, ami alapján azonosítani tudjuk a szolgáltatásod.
Kérdésed címszavakban (pl.: example.org SSL beállítása)
Az adatok elküldése után még lesz lehetőséged plusz információkat megadni, így nem gond ha elküldés után jut eszedbe valami. Várd meg a visszaigazoló e-mailünk, amelyre válaszban tudod kiegészíteni az elküldötteket. Ha fájlt szeretnél csatolni, csatolmányként küldd el válaszban részünkre!