SMTP szolgáltatás


Bosszúságot okoz a szolgáltató levele melyben közlik, hogy a hónapban több levelet már nem tud kiküldeni? Sajnos a probléma létező, de szerencsére orvosolható.

SMTP (levélküldő) szolgáltatásunk a világ bármely részéről elérhető. De ahhoz hogy világossá váljon mi is ennek a haszna, összefoglaltuk, amit a levélküldésről tudni érdemes.

Ingyenes email szolgáltatók és a kimenő levelek

Sok ingyenesen is elérhető e-mail szolgáltatás létezik, azonban ez nem minden esetben elégíti ki a felhasználók igényeit. Bizonyos levelezőrendszerek használata a szolgáltató ingyenes felületén használható teljes körűen.

Amíg nincs arra igényünk, hogy más módon, például e-mail kliens segítségével használjuk a levelezésünket, addig ritkán szembesülünk a ténnyel, hogy a levélküldéshez a technológia nem, vagy csak korlátozottan biztosított.

Mi az e-mail kliens?

E-mail kliensnek hívjuk azokat az eszközöket, amelyeken keresztül internetes bejelentkezés nélkül használhatjuk az e-mail címünket. E-mail kliens például az okostelefon levelezésre használt szoftvere, de asztali gépes környezetből is ismerős lehet. Ismertebb levelezőkliensek a Microsoft Outlook vagy a Thunderbird.

Egy e-mail kliens beállítása során két kapcsolatot kell beállítanunk:

Az első problémával már akkor szembesülhetünk, mikor a kimenő levelek szerverének beállításra kerül a sor. Néhány szolgáltató ugyanis nem biztosítja ezt a lehetőséget.

Miért nincs bizonyos esetekben SMTP szerver?

Ennek több oka is lehet, jellemzően az ingyenes szolgáltatás költségei miatt. Az ingyenes szolgáltatások esetén a szolgáltatást nyújtó érdeke az, hogy felhasználói az ő felületét használják. Ilyenkor az ingyenes felületen, hirdetéseket jelenít meg a szolgáltató az e-mail cím tulajdonosának.
A befolyt reklámbevételekből fedezik a szolgáltatás fenntartási költségeit, illetve a fejlesztéseket.

Kimenő levelek korlátozása

Amennyiben a kimenő levelek szolgáltatás elérhető, akkor is érhet kellemetlenség. Nem biztos azonban, hogy kizárólag anyagi indokok állnak az SMTP szerver korlátozásának hátterében. Az ok a kéretlen levelek elleni védelem is lehet.

Amennyiben a kimenő levelezés korlátlan mennyiségű levelet biztosítana, valószínűleg sokkal több spam érkezne egy átlagos postafiókba.

A kimenő levelek száma eltérő lehet, illetve nem csak az ingyenes szolgáltatásoknál találkozunk a problémával. Egy magánlevelezés esetén ugyan ritkán okoz problémát egy ilyen korlátozás, azonban egy céges levelezés során, vagy esetleg egy hírlevél szolgáltatás kimenő szervereként már komoly gondokat okozhat.

A korlátozás egy másik formája, amikor nem a levelek száma, hanem a különböző e-mail címekre történő levélküldést korlátozzák, azaz meghatározott számú személlyel folytathatunk levelezést.

Mikor érdemes önálló SMTP szolgáltatást választani?

Egy önállló SMTP szolgáltatás előnye, hogy jelentősen több levelet küldhetünk, mint a hagyományos esetekben, illetve a DiMa SMTP szolgáltatásaiban korlátlan számú címzett elérése lehetséges.

Egy kisebb cég esetén, ahol jellemzően irodai munkát végeznek, bizonyára indokolt elgondolkodni egy ilyen szolgáltatás bevezetésén. A következő árakon érhetőek el SMTP szolgáltatásaink.

Világjáró SMTP Szolgáltatás Csomagjaink:

SMTP Csomagjaink

Áraink bruttó árak!

  • SMTP 1
  • napi max. 500 kiküldhető levél
  • havi max. 10 000 kiküldhető levél
  • 1 domainhez felhasználható
  • Nem hírlevélküldésre szolgál
  • korlátlan számú email címhez
  • könnyű beállíthatóság
  • 7 500 Ft /1év
  • SMTP 2
  • napi max. 1 000 kiküldhető levél
  • havi max. 20 000 kiküldhető levél
  • 2-4 domainhez felhasználható
  • Nem hírlevélküldésre szolgál
  • korlátlan számú email címhez
  • könnyű beállíthatóság
  • 13 000 Ft /1év
  • SMTP 3
  • napi max. 3 000 kiküldhető levél
  • havi max. 50 000 kiküldhető levél
  • 5-10 domainhez felhasználható
  • Nem hírlevélküldésre szolgál
  • korlátlan számú email címhez
  • könnyű beállíthatóság
  • 18 000 Ft /1év
  • SMTP 4
  • napi korlátlan kiküldhető levél
  • havi max. 100 000 kiküldhető levél
  • Saját fix IP címmel, korlátlan számú domainhez
  • HÍRLEVÉLKÜLDÉSHEZ!
  • korlátlan számú email címhez
  • könnyű beállíthatóság
  • 63 000 Ft /1év

Rendeljen SMTP szolgáltatást több évre és kedvezményt adunk

Áraink bruttó árak!

Év
Kedvezmény
SMTP 1
SMTP 2
SMTP 3
SMTP 4
1 év
-
7 500 Ft 
13 000 Ft 
18 000 Ft 
63 000 Ft 
2 év
10%
 15 000 Ft 
13 500 Ft 
 26 000 Ft 
23 400 Ft 
 36 000 Ft 
32 400 Ft 
 126 000 Ft 
113 400 Ft 
3 év
20%
 22 500 Ft 
18 000 Ft 
 39 000 Ft 
31 200 Ft 
 54 000 Ft 
43 200 Ft 
 189 000 Ft 
151 200 Ft 
5 év
25%
 37 500 Ft 
28 125 Ft 
 65 000 Ft 
48 750 Ft 
 90 000 Ft 
67 500 Ft 
 315 000 Ft 
236 250 Ft 
10 év
30%
 75 000 Ft 
52 500 Ft 
 130 000 Ft 
91 000 Ft 
 180 000 Ft 
126 000 Ft 
 630 000 Ft 
441 000 Ft 

SMTP szerver hírlevél küldéshez

A világjáró SMTP szolgáltatások különböző típusai elsősorban nagy forgalmú levelezések kezelésére lettek kialakítva, azonban nyújtunk opciót a hírlevél küldéshez is. Kifejezetten erre a célra hoztuk létre az SMTP4-es csomagot, melyhez korlátlan számú domain rendelhető.

Tárhelyre is szükség van?

Ha a levelezés mellett webtárhelyre és domain-re is szükség van, költséghatékony megoldás lehet a DiMa Max tárhelycsomag választása. A tárhelycsomaghoz ugyanis azon felül, hogy jelentős webes tárhelyet biztosít (20 GB-ot), jár a Világjáró SMTP szolgáltatás is.

Ezzel korlátlan számú e-mail címet használhatunk a kapcsolt domain végződéseivel, illetve intenzív levelezést is bonyolíthatunk.

Rendelje meg SMTP szolgáltatásunkat most! Megteheti weboldalunkon az online megrendelés első lépésében, vagy a letölthető Word / Pdf dokumentum segítségével.


DiMa SMTP szolgáltatása

DiMa SMTP, rendelje meg most!

Mi az SMTP?

Az SMTP (Simple Mail Tranfer Protocol rövidítése ) feladata a leveleink elküldése. Levelező kliens használata esetén a kimenő levelek kiszolgálójához szükséges megadni az adott fiókok "smtp-jét". Ez lehet az internetszolgáltató által megadott vagy a cégünktől megvásárolt smtp szolgáltatás.

Mire jó az SMTP?

Mi az SMTP előnye?

Amit a DiMa.hu vállal:

Egy Internet szolgáltatótól mentes SMTP szolgáltatást nyújtunk Önnek, amivel Ön bárhol, bármelyik országban, bármikor, bármilyen e-mail címéről küldhet levelet kliens programja segítségével. Önnek annyi a dolga, hogy még ma megrendeli a szolgáltatást elérhetőségeink valamelyikén, majd beállítja a tőlünk kapott felhasználói nevet és jelszót, s máris egyszerűen kezelheti levelezéseit.

Melyik csomagot válasszam?

A Világjáró SMTP csomagok úgy lettek kialakítva, hogy a néhány levél küldésével és a több tízezer levél küldésével foglalkozó ügyfeleink is megtalálják a megfelelő megoldást. A csomagokban korlátlan számú e-mail cím használható az adott SMTP - hez, viszont ezeknek például az első csomag esetében egy domain névhez kell tartozniuk. (1@domainem.hu, 2@domainem.hu)... Ha nem egy hanem legalább két különböző domainen keresztül szeretne levelezni, akkor már a Világjáró SMTP csomagjaink közül az SMTP2-es csomagot kell választania.

CIB - Online bankkártyás fizetés

(Vásárlói tájékoztató)



DiMa.hu Kft logo

A DiMa.hu Kft. a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A DiMa.hu Kft. a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a DiMa.hu Kft. nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a DiMa.hu Kft. oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A vásárolt szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!


Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő oldalán!

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Mire figyeljen a vásárláskor?

  • - Olvassa el online domain- és tárhely rendelő felületünk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!

  • - Tanulmányozza át a felület biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!

  • - Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!

  • - Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)

  • - Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.

  • - Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!


A biztonságról

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

  1. - Ön a DiMa.hu Kft. oldalán választja ki a szolgáltatást melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.

  2. - Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.

  3. - A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót

  4. - A fizetést követően Ön visszatér a DiMa.hu Kft. oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően - ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti -, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a DiMa.hu Kft. oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző "Vissza/Back" vagy a "Frissítés/Refresh" gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.


Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

 

KÁRTYAELFOGADÁS

 

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

 

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

 

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

 

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

 

FIZETÉS FOLYAMATA

 

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

 

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

 

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

 

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

 

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

 

Kártya jellegű hiba

A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.

A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.

A kártyahasználat tiltott.

A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.

A kártya lejárt.

 

Számla jellegű hiba

Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.

A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

 

Kapcsolati jellegű hiba

A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.

A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

 

Technikai jellegű hiba

Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.

Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

 

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

 

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

 

BIZTONSÁG

 

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

 

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

 

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

 

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

 

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

 

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

PayPal, ISPsystem
CIB BANK, MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro
.eu, .hu, Az Év Honlapja - Minőségi díj 2011
Az Év Honlapja - Külön díj 2012, Az Év Honlapja - SEO SEEKER III. helyezett 2013, SEOSEEKER MINŐSÍTETT KIVITELEZŐ

Üdvözöljük a DiMa.hu Kft. online ügyfélszolgálatánál! Az alábbi mezőbe írva és az "Elküldöm a kérdést" gombra kattintva kérdezhet kollégáinktól!

Ajánljuk figyelmébe a lenti hivatkozásokat:

Bemutató Videók

Tudásbázis