Domain név
Mennyi ideig tart egy .hu név regisztráció?
A .hu domain név regisztráció 1 munkanapot vesz igénybe 2011.06.01-től. Mennyi ideig tart a második szintű domain nevek regisztrációja? (.bolt.hu, .co.hu, stb.) 1 munkanap alatt elkészül és az ára megegyezik a mindenkori .hu-s domain nevek árával.
Mennyi ideig tart egy .com, .eu, .net, .info domain regisztráció?
A .com, .eu, .net, .info domain név regisztrációj a megrendelést követően, az 1. napon válik bejegyzetté és innentől kezdve válik elérhetővé az interneten. Ugyanez az időintervallum vonatkozik az összes küldföli domain névre is.
Hol tudom ellenőrizni a .hu domain név szabad-e?
Hol tudom ellenőrizni a külföldi domain neveket, hogy szabad-e?
Mi az addon domain?
Egy tárhelyen több domaint tud elhelyezni ami különböző tartalomra mutat.
Tárhely
Mennyi darab domain nevet igényelhetek tárhelyemhez?
Minden tárhely csomagunkra több domain nevet is lehet irányítani. A DiMa 01-es és DiMa 02-es csomagra csak abban esetben irányítható több domain név ha ugyanarra a tartalomra, weboldal mutat.
Hogyan tölthetem fel a weboldalamat a webtárhelyemre?
Ftp-s kliensprogram segítségével, például Total Commander, illetve a vezérlőpultunkba található WEBFTP programmal.
Mi az FTP kiszolgáló címe?
Mindig a saját domain nevem. Pl.: www.sajatdomainneve.hu
PHP verziót tudok választani?
Igen tud választani, írja meg ügyfélszolgáltatunknak, és beállítjuk a kért verziót.
Mit jelent az FTP-IP korlátozás?
Biztonsági okokból került bevezetésre ez a szolgáltatás, melyről részletesebben itt olvashat /ftp
Hová kell másolni a weboldalamat az ha felcsatlakoztam ftp-én a szerverre?
A www mappán belül a sajatdomainneve.hu mappán belülre. Pl.: www/sajatdomainneve.hu/
Hogyan módosíthatom jelszavaimat?
Mindig a vezérlőpultba kell bejelentkezni, és ott a bal oldali menüből választva tudja módosítani. A vezérlőpult adatait megrendeléskor e-mailben küldjük meg ahol teljes mértékben tudja managelni a tárhelyét. A vezérlőpultot az alábbi linken éri el: http://www.vezerlopultom.hu
Tudok-e különböző jogosultságokkal létrehozni FTP-usert?
Igen természetesen tud.
Tudok-e egyéni hiba oldalt létrehozni?
Igen természetesen tud.
Mire használható az adatbázis?
Az adatbázis hírlevél, vendégkönyv, fórum, cms rendszerekhez szokták használni.
Hol érhetem el az adatbázist?
PhpMyAdmin felületen keresztül.
Van e lehetőség CMS rendszerek futattására?(Joomla, Drupal, E 107, stb.)
Igen van lehetőség, és ha kéri az alaprendszert Önnek ingyen feltelepítjük.
Meg tudom-e nézi mennyien látogatták aznap a weboldalamat?
Igen, minden táhrelyhez tartozik statisztika ahol látja napra hónapra, évre lebontva hányan látogatták az oldalát milyen időpontba, melyik országból, menyi ideig látogatták, stb…
Levelezés
Hogyan tudok új e-mail címet létrehozni?
A vezérlőpultba bejelentkezve az e-mail menüpont alatt, az Új e-mail cím hozzáadása gombra kattintva.
Mi a teendőm ha elfelejtettem valamelyik e-mail címem jelszavát?
A vezérlőpultba belépve az E-mail menü alatt a megfelelő e-mail címre kattintva új jelszót adhat meg, ugyanis a rendszer a régi jelszót nem kérdezi.
Van lehetőség POP3 (beérkező levelek kiszolgálója) elérésre?
Igen. A POP3 mindig az aktuális szerver neve amin Ön tárhelye elhelyezkedik. A POP3 adatot a megrendelés után a tárhely hozáféréseiről szóló e-mailben küldjük meg.
Milyen programokban használhatom a POP3-at?
Különböző e-mail kliens programokba. (Pl.: Outlook express, Outlook 2003, BAT, stb.)
Webes felületen meg tudom-e nézni a leveleimet?
Igen a bal oldali menüből válassza ki melyik szerverünkön található a tárhelye, majd a webmailt választva fáóelhasználó név és jelszó páros megadásával beléphet a webmailbe. Fehasználó név mindig a teljes e-mail cím:([email protected]), míg a jelszó az amit az e-mail létrehozásánál megadott.
Ha webes felületen megváltoztatom a jelszavam, akkor az vonatkozik a POP3 elérésre is?
Természetesen, igen.
Mi az SMTP (kimenő levelek kiszolgálója) címe?
Amenyiben nem rendelt tőlünk Világjáró SMTP szolgáltatást, akkor mindig az internet szolgáltatója (UPC, DIGI, T-online, stb.) biztosítja Önnek az SMTP-ét.
Van-e vírusszűrés a levelekben?
Igen, a beérkező leveleket automatikusan ellenőrizzük. Amenyiben a vírusos levelet találunk, az eltávolításra kerül.
Van-e SPAM szűrés a levelekben?
Igen, van. Itt olvashat bővebben erről!
Általános
Mit kell tennem ha jelzik felém, hogy vírusos lett a weboldalam?
Kérem látogassa meg ezt a webcímet: Vírusírtás teendők
Ha gondom akadt e-mailben kereshetem Önöket?
Igen, az alábbi e-mail címekre küldje levelét a problémtól függően:
Általános ügyintézés: [email protected]
Számlázással kapcsolatos: [email protected]
Technikai segítség nyújtás: [email protected]
Megrendelést faxon is elfogadnak?
Igen természetesen az alábbi számra küldve: FAX: 06-52-500-312
Vezetékes telefonon elérem Önöket?
Igen az alábbi számon: 06-52-322-121
Személyesen tudok Önökknél ügyet intézni?
Természetesen igen, irodánk a 4026 Debrecen, Békessy Béla u. 9. C. épület 3. emelet 10. ajtó címen található.