Gyakran Ismételt Kérdések

Domain név

Mennyi ideig tart egy .hu név regisztráció?

A .hu domain név regisztráció 1 munkanapot vesz igénybe 2011.06.01-től. Mennyi ideig tart a második szintű domain nevek regisztrációja? (.bolt.hu, .co.hu, stb.) 1 munkanap alatt elkészül és az ára megegyezik a mindenkori .hu-s domain nevek árával.

Mennyi ideig tart egy .com, .eu, .net, .info domain regisztráció?

A .com, .eu, .net, .info domain név regisztrációj a megrendelést követően, az 1. napon válik bejegyzetté és innentől kezdve válik elérhetővé az interneten. Ugyanez az időintervallum vonatkozik az összes küldföli domain névre is.

Hol tudom ellenőrizni a .hu domain név szabad-e?

/domain/

Hol tudom ellenőrizni a külföldi domain neveket, hogy szabad-e?

/domain/

Mi az addon domain?

Egy tárhelyen több domaint tud elhelyezni ami különböző tartalomra mutat.

Tárhely

Mennyi darab domain nevet igényelhetek tárhelyemhez?

Minden tárhely csomagunkra több domain nevet is lehet irányítani. A DiMa 01-es és DiMa 02-es csomagra csak abban esetben irányítható több domain név ha ugyanarra a tartalomra, weboldal mutat.

Hogyan tölthetem fel a weboldalamat a webtárhelyemre?

Ftp-s kliensprogram segítségével, például Total Commander, illetve a vezérlőpultunkba található WEBFTP programmal.

Mi az FTP kiszolgáló címe?

Mindig a saját domain nevem. Pl.: www.sajatdomainneve.hu

PHP verziót tudok választani?

Igen tud választani, írja meg ügyfélszolgáltatunknak, és beállítjuk a kért verziót.

Mit jelent az FTP-IP korlátozás?

Biztonsági okokból került bevezetésre ez a szolgáltatás, melyről részletesebben itt olvashat /ftp

Hová kell másolni a weboldalamat az ha felcsatlakoztam ftp-én a szerverre?

A www mappán belül a sajatdomainneve.hu mappán belülre. Pl.: www/sajatdomainneve.hu/

Hogyan módosíthatom jelszavaimat?

Mindig a vezérlőpultba kell bejelentkezni, és ott a bal oldali menüből választva tudja módosítani. A vezérlőpult adatait megrendeléskor e-mailben küldjük meg ahol teljes mértékben tudja managelni a tárhelyét. A vezérlőpultot az alábbi linken éri el: http://www.vezerlopultom.hu

Tudok-e különböző jogosultságokkal létrehozni FTP-usert?

Igen természetesen tud.

Tudok-e egyéni hiba oldalt létrehozni?

Igen természetesen tud.

Mire használható az adatbázis?

Az adatbázis hírlevél, vendégkönyv, fórum, cms rendszerekhez szokták használni.

Hol érhetem el az adatbázist?

PhpMyAdmin felületen keresztül.

Van e lehetőség CMS rendszerek futattására?(Joomla, Drupal, E 107, stb.)

Igen van lehetőség, és ha kéri az alaprendszert Önnek ingyen feltelepítjük.

Meg tudom-e nézi mennyien látogatták aznap a weboldalamat?

Igen, minden táhrelyhez tartozik statisztika ahol látja napra hónapra, évre lebontva hányan látogatták az oldalát milyen időpontba, melyik országból, menyi ideig látogatták, stb…

Levelezés

Hogyan tudok új e-mail címet létrehozni?

A vezérlőpultba bejelentkezve az e-mail menüpont alatt, az Új e-mail cím hozzáadása gombra kattintva.

Mi a teendőm ha elfelejtettem valamelyik e-mail címem jelszavát?

A vezérlőpultba belépve az E-mail menü alatt a megfelelő e-mail címre kattintva új jelszót adhat meg, ugyanis a rendszer a régi jelszót nem kérdezi.

Van lehetőség POP3 (beérkező levelek kiszolgálója) elérésre?

Igen. A POP3 mindig az aktuális szerver neve amin Ön tárhelye elhelyezkedik. A POP3 adatot a megrendelés után a tárhely hozáféréseiről szóló e-mailben küldjük meg.

Milyen programokban használhatom a POP3-at?

Különböző e-mail kliens programokba. (Pl.: Outlook express, Outlook 2003, BAT, stb.)

Webes felületen meg tudom-e nézni a leveleimet?

Igen a bal oldali menüből válassza ki melyik szerverünkön található a tárhelye, majd a webmailt választva fáóelhasználó név és jelszó páros megadásával beléphet a webmailbe. Fehasználó név mindig a teljes e-mail cím:([email protected]), míg a jelszó az amit az e-mail létrehozásánál megadott.

Ha webes felületen megváltoztatom a jelszavam, akkor az vonatkozik a POP3 elérésre is?

Természetesen, igen.

Mi az SMTP (kimenő levelek kiszolgálója) címe?

Amenyiben nem rendelt tőlünk Világjáró SMTP szolgáltatást, akkor mindig az internet szolgáltatója (UPC, DIGI, T-online, stb.) biztosítja Önnek az SMTP-ét.

Van-e vírusszűrés a levelekben?

Igen, a beérkező leveleket automatikusan ellenőrizzük. Amenyiben a vírusos levelet találunk, az eltávolításra kerül.

Van-e SPAM szűrés a levelekben?

Igen, van. Itt olvashat bővebben erről!

Általános

Mit kell tennem ha jelzik felém, hogy vírusos lett a weboldalam?

Kérem látogassa meg ezt a webcímet: Vírusírtás teendők

Ha gondom akadt e-mailben kereshetem Önöket?

Igen, az alábbi e-mail címekre küldje levelét a problémtól függően:
Általános ügyintézés: [email protected]
Számlázással kapcsolatos: [email protected]
Technikai segítség nyújtás: [email protected]

Megrendelést faxon is elfogadnak?

Igen természetesen az alábbi számra küldve: FAX: 06-52-500-312

Vezetékes telefonon elérem Önöket?

Igen az alábbi számon: 06-52-322-121

Személyesen tudok Önökknél ügyet intézni?

Természetesen igen, irodánk a 4026 Debrecen, Békessy Béla u. 9. C. épület 3. emelet 10. ajtó címen található.