Csoportmunka

Kezeld hatékonyan üzleti levelezésed a Csoportmunkával! Érd el bárhonnan a levelezésed, kezeld céges partnereid, szervezd teendőid, szerkeszd és férj hozzá könnyedén a dokumentumaidhoz és oszd meg munkatársaiddal mindezt egy alkalmazáson belül!

A felhasználóbarát online levelező kliensen keresztül bárhonnan elérheted levelezésed. A funkciókban gazdag szövegszerkesztési eszközökkel a levelet sokrétűen formázhatjuk, kívánt részleteit tetszőlegesen kiemelhetjük, képek beszúrásával pedig a levelezési élményt még tovább fokozhatjuk. Levelünkhöz egy mozdulattal csatolhatunk fájlokat, legyen az saját gépünkön, vagy bárhol a felhőben. A leveleket bármikor eseménnyé vagy feladattá alakíthatjuk megspórolva azt az időt, hogy manuálisan gépeljük be az adatait és hozzuk létre. Egyes E-mail mappákat megosztva közösen dolgozhatunk másokkal egyes projekteken, feladatokon.

A naptár segítségével egyszerűen, gyorsan kezelhetjük magán és üzleti tennivalóinkat. Tájékozódhatunk munkatársaink programjairól, csakúgy, mint saját naptárbejegyzéseinkkel mi is tájékoztathatjuk őket elfoglaltságainkról. Az általunk szervezett eseményekhez további résztvevőket hívhatunk meg, valamint eszközöket és erőforrásokat foglalhatunk le (tárgyalóterem, kivetítő, céges autó stb.) A többféle naptárnézet lehetőséget nyújt arra, hogy a napi mellett a heti és havi teendőkről is átfogó képet kapjunk.

A feladatok segítségével saját és munkatársaink teendőit is könnyedén szervezhetjük. Jól áttekinthetően értesülhetünk a különféle feladatokról, azok elkészültségi állapotáról. Egy beérkező levelünkből egy kattintással készíthetünk elvégzendő feladatot.

Személyes és céges kapcsolatainkat kedvünk szerint listázhatjuk, tetszőleges, általunk kiválasztott információkkal láthatjuk el, csoportba rendezhetjük őket, sőt, partnertörzseinket megoszthatjuk munkatársainkkal is. A csoportba szervezett partnereinknek könnyedén üzenhetünk, küldhetünk fájlokat.

A szolgáltatás támogatja az Exchange ActiveSync-et is, így az ezt támogató eszközökkel is könnyedén szinkronizálhatók a levelek, naptárak és kapcsolatok is. A domain adminisztrátor jogosultság lehetővé teszi a felhasználói fiókok rugalmas kezelését, a levélszemétszűrő egyedi beállítása pedig segít a fontos levelek elkülönítésében.

Fontos kiemelni, hogy szolgáltatásunk nem zár téged egyetlen ökoszisztémába sem, mint a Google Workspace vagy a Microsoft/Office 365. Nálunk a saját adataidat birtoklod, és bármikor könnyedén átválthatsz más jellegű e-mail szolgáltatáscsomagra. Ez a rugalmasság különösen fontos lehet, ha a jövőben változnak az igényeid. A dima.hu biztosítja a zökkenőmentes működést és a folyamatos támogatást.

Képzeld el, hogy a Csoportmunka szolgáltatásban kapsz egy teljes értékű adminisztrációs felületet a saját domainjeidhez. Ez nem csak azt jelenti, hogy postafiókokat tudsz létrehozni, hanem rengeteg finomhangolási lehetőséged is van, amikkel rugalmasan irányíthatod, hogyan működjön a céges levelezés.

Postafiókok kezelése

  • Új postafiókok létrehozása: bármikor tudsz új e-mail címet készíteni a domainhez. Például info@, sales@ vagy egyéni felhasználói fiókok.

  • Kvóta beállítása: megadhatod, hogy mekkora tárhelyet kapjon egy-egy postafiók. Így szabályozhatod a tárhelyhasználatot, és elkerülheted, hogy valaki feleslegesen telepakolja a szervert.

  • Alias címek: készíthetsz olyan e-mail címeket, amelyek továbbítanak egy másik fiókba. Például az iroda@ címet minden kolléga megkaphatja a saját postafiókjában.

  • Megosztott postafiókok: több felhasználó is hozzáférhet egy közös címhez, például ügyfélszolgálathoz, így átláthatóbb a csapatmunka.

Domain szintű beállítások

  • Automatikus szabályok és szűrők: spam elleni védelem, vírusellenőrzés és tartalomszűrés, amiket te állíthatsz be domain szinten. Ez garantálja, hogy tisztább levelezés jusson a postafiókokba.

  • DKIM, SPF és DMARC: biztonsági rekordokat állíthatsz be a domainhez, amivel csökkented a hamisított levelek esélyét. Ez különösen fontos, ha profi arculatot szeretnél mutatni az ügyfeleidnek.

Felhasználói jogosultságok

  • Adminisztrátor kijelölése: domain szinten megadhatod, ki férjen hozzá a teljes beállítási környezethez, így nem kell mindenhez központi rendszergazdát hívni, a saját csapatodon belül delegálhatod a feladatokat.

  • Korlátozott hozzáférés: szabályozhatod, hogy ki mennyi mindent lásson vagy módosíthasson, így biztonságban marad a rendszer.

Külső fiókok integrációja – Szinkronizáció külső szolgáltatóknál használt E-mail címekkel

  • Automatikus szinkronizálás: könnyedén beállíthatod, hogy egy meglévő Gmail, Outlook vagy bármilyen más külső postafiók tartalma folyamatosan áttöltődjön a Csoportmunka fiókodba.

  • Több fiók összekötése: akár több külső címet is beköthetsz, így minden leveled egy helyen érkezik, de a válaszaidat továbbra is a megfelelő külső címeddel küldheted.

  • Migráció egyszerűen: ha teljesen át szeretnéd hozni a régi levelezésed, néhány kattintással át tudod húzni az összes régi e-mailedet és mappádat.

Kényelmi funkciók

  • Automatikus válaszok: beállíthatsz szabadság alatti üzeneteket, amik visszajeleznek a feladónak.

  • Továbbítás: ha valaki már nem használja a fiókját, a leveleket automatikusan átirányíthatod egy másik címre.

  • Szűrők egyénileg: minden postafiókhoz saját szabályok is készíthetők, például bizonyos feladók levelei automatikusan külön mappába kerülhetnek.

Naptár, névjegyek és megosztás

A levelezés mellett a naptár és a kontaktlista is központilag kezelhető.

Ez azt jelenti, hogy:

  • Közös naptárakat hozhatsz létre a csapatnak.

  • Megoszthatod a saját naptáradat, így a kollégák tudják, mikor vagy elérhető.

  • Közös címjegyzékekkel mindenki naprakész marad az ügyféladatokban.

A Csoportmunka domain adminisztrátora teljes kontrollt kap a levelezési rendszer felett. Ez nem csak technikai kényelmet ad, hanem biztonságosabbá, átláthatóbbá és rugalmasabbá teszi a mindennapi kommunikációt.

Csoportmunka Levelezés 5

5 000 Ft / havonta
Tárhely leveleknek és dokumentumoknak
5GB
E-mail címek
5db
Egyéni domain
Meglévő vagy Új
Mobil szinkronizáció
Exchange
Megosztott mappák
Korlátlan

Csoportmunka Levelezés 10

10 000 Ft / havonta
Tárhely leveleknek és dokumentumoknak
10GB
E-mail címek
10db
Egyéni domain
Meglévő vagy Új
Mobil szinkronizáció
Exchange
Megosztott mappák
Korlátlan

Csoportmunka Levelezés 25

27 000 Ft / havonta
Tárhely leveleknek és dokumentumoknak
50GB
E-mail címek
25db
Egyéni domain
Meglévő vagy Új
Mobil szinkronizáció
Exchange
Megosztott mappák
Korlátlan

Csoportmunka Levelezés Egyéni

7 000 Ft / havonta
Tárhely leveleknek és dokumentumoknak
min. 10GB
E-mail címek
min. 5db
Egyéni domain
Meglévő vagy Új
Mobil szinkronizáció
Exchange
Megosztott mappák
Korlátlan

Áraink nettó árak, a feltüntetett árak az ÁFA-t nem tartalmazzák