Kérdése van? Segítünk!
DiMa.hu
  • Kezdőlap
  • Megrendelés
  • Tárhely
    • Tárhelyeink
    • Tárhelycsomagok összehasonlítása
    • SSD Extra
    • SSD csomagok összehasonlítása
    • CMS rendszerek
    • WordPress tárhely
    • Joomla tárhely
    • Teszttárhely igénylése
    • Tárhely szolgáltató váltás
    • Felhő tárhely
  • Domain regisztráció
    • Domain regisztráció
    • Domain regisztrációs szabályzat
    • Eladó domain nevek
  • Szolgáltatások
    • Hírlevél szolgáltatás
    • SMTP szolgáltatás
    • SSL tanúsítvány
    • Csoportmunka
    • Honlapkészítés
    • Adatmentés
    • VPS szolgáltatás
    • Szervermonitorozás
    • Rendszergazdai szolgáltatás
    • VPN szolgáltatás
    • Szerverbérlés
    • Viszonteladóknak
  • Ügyfélközpont
    • Vezérlőpult
    • Ügyfélközpont RÉGI
    • Ügyfélközpont ÚJ
    • Hibajegy
    • Letölthető dokumentumok
    • Bemutató videók
    • GYIK
    • Általános Szerződési Feltételek
    • Tudásbázis
    • Szervereink
    • Szolgáltatás-visszaállítás
  • Kapcsolat
    • Elérhetőségeink
    • Rólunk írták
    • Tárhely Blog
    • A DiMa.hu csapata

Kategória - Levelezőkliensek

  • Kezdőoldal
  • E-mail, SMTP, egyéb levelezés
  • Levelezőkliensek

Levelezés beállítása Gmail Android alkalmazásban

  • Dátum: 2025.04.16.
  • Szerző: Sándor
  • Kategóriák: Levelezőkliensek
Olvasd tovább

Levelezés beállítása Microsoft Outlook 2016 levelezőkliensben

  • Dátum: 2025.03.25.
  • Szerző: Sándor
  • Kategóriák: Levelezőkliensek
Olvasd tovább

Levelezés beállítása Microsoft Outlook 2024 for macOS levelezőkliensben

  • Dátum: 2025.03.25.
  • Szerző: Sándor
  • Kategóriák: Levelezőkliensek
Olvasd tovább

Levelezés beállítása Thunderbird Android alkalmazásban

  • Dátum: 2025.04.16.
  • Szerző: Sándor
  • Kategóriák: Levelezőkliensek
Olvasd tovább

Levelezés beállítása Thunderbird levelezőkliensben

  • Dátum: 2025.03.25.
  • Szerző: Sándor
  • Kategóriák: Levelezőkliensek
Olvasd tovább

Microsoft Outlook 2003 levelező kliens beállítása

  • Dátum: 2017.07.06.
  • Szerző: admin
  • Kategóriák: Levelezőkliensek
Olvasd tovább

Microsoft Outlook 2010 levelező kliens beállítása

  • Dátum: 2017.07.06.
  • Szerző: admin
  • Kategóriák: Levelezőkliensek
Olvasd tovább

Microsoft Outlook 2013 levelező kliens beállítása saját tárhelyen létrehozott e-mail cím használatához

  • Dátum: 2017.07.06.
  • Szerző: admin
  • Kategóriák: Levelezőkliensek
Olvasd tovább

Karrier
Szerver hosting
Infrastruktúránk
*Áraink nettó árak, a feltüntetett árak az ÁFA-t nem tartalmazzák

Tárhely Blog

Védd meg weboldaladat és tárhelyedet a kibertámadásoktól!

2016-ban a Cambridge Analytica illegálisan gyűjtött adatokat 87 millió Facebook-felhasználótól egy alkalmazáson keresztül, amely kihasználta a Facebook rendszerének sebezhetőségét. Ezeket az adatokat politikai reklámokra és a választók véleményének befolyásolására használták fel az amerikai elnökválasztás során, ami széles körű közfelháborodást okozott és milliárdos bírságokat eredményezett. A biztonsági szakértők szerint a kibertámadások száma folyamatosan növekszik. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan próbálnak a csalók leggyakrabban feltörni cégeket, és hogyan kerülheted ezt el. Fontos teendők a weboldal és tárhely biztonsága érdekében: Soha ne hanyagold el az információbiztonságot, még egy kis weboldal esetén sem. A nagy szervezetek megerősítették védelmi módszereiket, így egyre nehezebb feltörni őket. Ezért még egy kis cég is célponttá válhat a kiberbűnözők számára. Képezd ki a csapatodat az információbiztonság alapjaira. A kibertámadások nagy része emberi hibából ered. A munkatársaidnak tudniuk kell, hogyan reagáljanak megfelelően az adathalászatra, milyen jelszavakat állítsanak be és hogyan tárolják azokat, valamint hogyan küldjenek és fogadjanak információkat. Rendszeresen frissítsd a szoftvereidet. Ha nem frissíted a szoftvereidet, nagyobb a kockázata annak, hogy a legújabb csalási taktikák áldozatává válsz. Ideális esetben olyan megoldásokat használj, amelyeket a gyártók rendszeresen frissítenek és támogatnak. Használj jelszókezelőket és többfaktoros hitelesítést a fiókhozzáférés védelmére. Telepíts SSL-tanúsítványt az adatszivárgás miatti büntetések elkerülése érdekében. Válassz átfogó biztonsági megoldásokat a szervered védelmére a főbb támadástípusok ellen. Milyen támadások a leggyakoribbak? A hackerek folyamatosan új célpontokat keresnek. A pénzügyi szektor védelmi szintje olyan magasra nőtt, hogy a bűnözők más ágazatok felé fordítják figyelmüket. A hackerek leggyakrabban a következőket támadják: Szerverek: A szerverhez és annak fiókjaihoz való hozzáférés megkísérlése. Kód- és alkalmazássebezhetőségek: Gyengeségek keresése, amelyeken keresztül hozzáférhetnek az adatokhoz és a szoftverekhez. Felhasználó és szerver közötti adatátvitel: A felhasználók személyes adatokat, kártyaszámokat és egyéb adatokat hagynak, amelyeket a csalók kihasználhatnak. A támadások lehetséges következményei: Büntetések érzékeny adatok kiszivárgásáért. Forgalomvesztés. Adminisztrációs panel feltörése. Weboldal vírusfertőzése. 8 módszer a weboldal és tárhely védelmére: Képezd ki a csapatodat az információbiztonsági szabályokra. Telepíts SSL-tanúsítványt. Rendszeresen frissítsd a CMS-t és a bővítményeket. Védd a jelszavaidat. Engedélyezd a többfaktoros hitelesítést. Szabályozd a hozzáférési jogosultságokat. Telepíts DDoS-védelmet. Konfigurálj WAF-ot (Web Application Firewall). Készíts rendszeres biztonsági mentéseket a weboldalról és az adatbázisokról. A rendszeres biztonsági mentések segítenek a támadásokból, összeomlásokból vagy véletlen hibákból való helyreállításban.

Ünnepi hírlevelezés mesterfokon

Hogyan emeld ki céged a szezonális forgatagban? Az év utolsó hónapjai többféle szempontból is különlegesek: az ünnepi szezon a vásárlók figyelmét teljesen más irányba tereli, ami a kis- és középvállalkozások számára nagy lehetőséget jelent, ha például ügyesen használják ki a hírlevelezés adta előnyöket. Legutóbbi blogunkban már bemutattunk néhány alapvető tippet a sikeres hírlevélkampányhoz, de most mélyebbre ásunk, vagyis különlegesebbé tesszük következő e-maileid. Az ünnepi hírlevelezés ugyanis nem csupán egy kampány, hanem egy kreatív stratégiai folyamat.         Valódi olvasói élmény az ünnepi megjelenésen keresztül Az ünnepi hírlevelek célja, hogy felkeltsék a figyelmet az e-mail-forgalom egyik legzsúfoltabb időszakában. A vizuális elemek, képek, színek és a tartalom stílusa mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzenet kiemelkedjen a tömegből. Használj vidám, szezonális színeket (például pirosat, aranyat, zöldet), és szúrj be hangulatos képeket, ikonokat. Egy egyszerű grafika, akár minimális animációk beillesztése már elegendő ahhoz, hogy a hírleveled ne tűnjön úgy, mint ami csak „egy a sok közül”.     Kiemelt és személyre szabott ajánlatok Az adventi szezon nagyszerű ok arra, hogy személyre szabott ajánlatokat készíts feliratkozottjaidnak. Ha már csupán ennyit emelsz ki, hogy „ünnepi kedvezmény – csak Neked”, ez is sokkal személyesebbé teszi a kapcsolatot. Ezen kívül használhatod a korábbi vásárlások vagy preferenciák alapján történő ajánlásokat: mutasd be egyedi termékeidet vagy olyan szolgáltatásokat, amelyek pontosan az adott felhasználó számára lehetnek érdekesek. Vagy mert az alapdarabot, -szolgáltatást már megvették Tőled, vagy mert még csak érdeklődtek iránta valamilyen formában.           Emelj ki korlátozott ideig tartó akciókat (azaz teremts „sürgetettséget”) Az év vége ideális az időkorlátos ajánlatok bevezetésére. Egy korlátozott ideig tartó akció – például „Karácsonyi kedvezmény december 20-ig!”/”Ez az akció csak a december 6-án leadott rendelésekre érvényes!” stb. – fokozza a „sürgetettséget” és ösztönzi a címzetteket, hogy azonnal cselekedjenek. Az ilyen típusú, gyors döntéseket kívánó akciókhoz egy visszaszámláló beillesztése is hozzásegíthet, amely vizuálisan emlékezteti az olvasót a határidőre. Tovább növelve az „erről nem akarok lemaradni” érzést. (És azután valóban zárd le az akciót, soha ne hosszabbíts!)     Legyen különleges, személyes a hírlevél tartalma: mesélj például történetet! Egy izgalmas ünnepi hírlevélnek nem csak termékajánlásokról vagy kedvezményekről kell szólnia. Sokkal személyesebbé tehetjük a márkánkat, ha megosztunk egy kis ünnepi hangulatot a közönségünkkel. Vagy egy történetet a vállalkozásod ünnepi hagyományairól, esetleg arról, hogyan készül a csapat az ünnepekre, vagy hogyan karácsonyoztok Ti a cégnél a kollégákkal. De belefűzheted, milyen változások várhatók jövőre, amikkel még jobb szolgáltatást kínáltok majd, milyen termékbevezetés várható stb. Ezzel is fenntartva az érdeklődést már a következő évre.     Használj kreatív tárgymezőket, hogy a szépen kidolgozott hírleveled el is olvassák Az e-mail megnyitási arányának növelésében kulcsfontosságú a tárgymező. Kísérletezz nyugodtan merészebb és kreatívabb tárgymezőkkel. Ne félj a humoros vagy szokatlan szókapcsolatoktól sem, hiszen ezek vonzzák a figyelmet, és segítenek a címzetteknek, hogy a többi e-mail között kiszúrják a te üzenetedet (amit ráadásul személyre szabottan, nagy gonddal készítettél számukra, szóval Te sem szeretnéd, hogy rögtön a kukában landoljon, még megnyitás előtt).     A legjobbat az utolsó pillanatra? Készülj a „last minute” hírlevelekre! Végül ne feledkezz meg a last minute ajánlatokról sem! Sokan utolsó pillanatban szerzik be az ajándékokat, így egy jól időzített „utolsó pillanatos ajánlat” remek lehetőség, hogy további vásárlókat szerezz. Az ilyen típusú e-maileknél érdemes különös figyelmet fordítani a vizuális megjelenésre és az egyértelmű üzenetre, amely azonnali cselekvésre ösztönzi az olvasókat.         Végezetül: mérj, módosíts és optimalizálj! Az ünnepi kampányok esetében azonnal mérheted a hírlevelek eredményességét, így minden kiküldött e-mail után értékes adatokra tehetsz szert a következő célok optimalizálásához. Figyeld az olyan mutatókat, mint a megnyitási és a kattintási arány, valamint a konverziók, és használd az eredményeket arra, hogy tanulsz belőlük: legközelebb ennek alapján tudod finomítani a tartalmaidat és az ajánlatokat.   Az ünnepi hírlevelezés megtervezése és kivitelezése különösen fontos eszköz a vállalkozásod növekedése szempontjából. Egy átgondolt, jól felépített kampánnyal nemcsak az ünnepi vásárlásokat támogathatod, hanem hosszú távú kapcsolatot is építhetsz a közönségeddel, növelheted elkötelezettségüket. Ami pedig a jövő évi sikereidet alapozza meg. Bármilyen módszert választasz, a legfontosabb, hogy emlékeztesd magad és a csapatod: az ünnepi időszak a meglepetésekről és az örömről szól, na meg főként a csillogásról – ezeket érdemes beépíteni minden hírleveledbe.         Ha még nem használsz hírlevélküldő rendszert, a DiMail szolgáltatásait teljesen térítésmentesen próbálhatod ki. És nem csak a karácsony miatt. 😉   https://www.dima.hu/bill/?/cart/hirlevelszolgaltatas/

Bemutató videók

Thunderbird levelező kliens beállítása
ISP 5 tárhely vezérlőpult - jelszó módosítás

Kapcsolat

Kapcsolatfelvétel
Viszonteladóknak
Impresszum

Ügyfélszolgálat

Számlázás: +36 52 322 121
Műszaki: +36 52 212 284
Fax: +36 52 500 312
E-mail: info[kukac]dima.hu
Skype: dima.hu.kft
Facebook: fb.com/dimahukft

GDPR

Sütik kezelése
Adatkezelési tájékoztató
Adatvédelmi nyilatkozat
Elállási nyilatkozat
Adatfeldolgozói minőségben megjelenő szerződő partnerek kiegészítő nyilatkozata Panaszügyintézési tájékoztató
2008-2025 | © DiMa.hu Kft. | Csatlakoztatjuk a világhoz. | Tárhely és domain regisztráció
Messenger megnyitása
↑