E-mail feldolgozás ideje

Vissza az összes témához

Ügyfélszolgálati válaszidőink

Tudjuk, hogy a gyors válasz fontos számodra, ezért igyekszünk minél hamarabb reagálni megkereséseidre.

  • Munkanapokon:
    • Az e-maileket munkanapokon, 08:00 és 17:00 óra között dolgozzuk fel, a beérkezés sorrendjében.
    • Célunk, hogy a lehető leghamarabb válaszoljunk, és a legtöbb megkeresést egy órán belül megválaszoljuk.
  • Sürgős esetekben:
    • Sürgős esetben hétvégén is elérhetőek vagyunk e-mailben.
    • Igyekszünk ezekre a megkeresésekre is a lehető leggyorsabban reagálni.
  • Statisztikák:
    • 2015-ben a beérkező e-mailek 88%-ára egy órán belül válaszoltunk.
    • 2016-ban ez az arány már 91% volt.

Mit tehetsz, hogy gyorsabb választ kapj?

  • Kérjük, fogalmazd meg a kérdésedet minél pontosabban és részletesebben.
  • Ha lehetséges, mellékelj képernyőképeket vagy egyéb releváns információkat.
  • Időközben felmerült, kimaradt információkat már az első automatikus válaszunkra válaszban elküldve csatolhatod a jegyhez. Ne küldj új levelet, mert az új jegyet fog létrehozni, lassítva a probléma megoldását.