Hová kell küldeni a felmerülő kérdéseket, szerződéseket, hibajelentést?

Minden esetben javasoljuk, hogy e-mail küldése helyett a Hibajegy oldalon küldj be bármiféle visszajelzést.

* Az E-mail fogadása után rövidesen automatikus visszajelzést küldünk. Erre a levélre nem kell válaszolni, csak nyugtázza, hogy megérkezett. Amennyiben új információval kell kiegészíteni a korábbi bejelentést, elég a visszaigazolásra válaszolni, ügyelve arra, hogy a Tárgy tartalmazza a válaszban kapott azonosítót. Egy témában elég egy e-mail címre elküldeni a levelet, ellenkező esetben rossz várólistára kerülhet növelve a feldolgozáshoz szükséges időt.

Tájékoztatunk, hogy amennyiben NEM kaptál automatikus visszajelzést a jegy létrehozásáról, próbálj meg más módon kapcsolatba lépni velünk, mert valószínűleg nem kaptuk meg a megkeresésed. Ez lehet azért, mert levélszemétnek lett minősítve a leveled, vagy olyan információt tartalmazott a törzse vagy csatolmánya, amit rendszerünk nem fogad. Kizárólag az tekinthető általunk fogadott e-mailes megkeresésnek, amelyről megy automatikus visszajelzés.