Hová kell küldeni a felmerülő kérdéseket, szerződéseket, hibajelentést?
Minden esetben javasoljuk, hogy e-mail küldése helyett a Hibajegy oldalon küldj be bármiféle visszajelzést.
- Általános kérdések, információk, viszonteladói szerződések, ügyintézés: [email protected]
- Számlázással, díjbekérővel, fizetéssel kapcsolatos kérdések, ügyintézés: [email protected]*
- Megrendeléssel kapcsolatos kérdések, ügyintézés: [email protected]*
- Külföldi domain regisztrációval kapcsolatos kérdések, ügyintézés: [email protected], [email protected]
- Műszaki probléma, segítségnyújtás, hibajelentés: [email protected]* vagy https://www.dima.hu/hibajegy
* Az E-mail fogadása után rövidesen automatikus visszajelzést küldünk. Erre a levélre nem kell válaszolni, csak nyugtázza, hogy megérkezett. Amennyiben új információval kell kiegészíteni a korábbi bejelentést, elég a visszaigazolásra válaszolni, ügyelve arra, hogy a Tárgy tartalmazza a válaszban kapott azonosítót. Egy témában elég egy e-mail címre elküldeni a levelet, ellenkező esetben rossz várólistára kerülhet növelve a feldolgozáshoz szükséges időt.
Tájékoztatunk, hogy amennyiben NEM kaptál automatikus visszajelzést a jegy létrehozásáról, próbálj meg más módon kapcsolatba lépni velünk, mert valószínűleg nem kaptuk meg a megkeresésed. Ez lehet azért, mert levélszemétnek lett minősítve a leveled, vagy olyan információt tartalmazott a törzse vagy csatolmánya, amit rendszerünk nem fogad. Kizárólag az tekinthető általunk fogadott e-mailes megkeresésnek, amelyről megy automatikus visszajelzés.