Hová kell küldeni a számlázással kapcsolatos kérdéseket?
Azt javasoljuk, hogy az ilyen jellegű ügyekben a leggyorsabb és leghatékonyabb megoldás érdekében a hibajegyrendszerünkön keresztül keress minket.
Amennyiben E-mailt küldenél, kérjük, hogy a számlázással kapcsolatos üzenetedet a [email protected] E-mail címre küldd el. Nagyon fontos, hogy az üzenet a szerződésben korábban megadott kapcsolattartó E-mail címéről érkezzen, mert így biztosan be tudunk azonosítani téged. Megfelelő azonosítás nélkül a szolgáltatásaiddal kapcsolatban nagyon korlátozottan tudunk csak segítséget nyújtani. E-mail küldés után pár percen belül küldünk visszaigazolást, amelyre válaszolva kiegészítheted a korábban küldött üzeneted, viszont erre nem kötelező válaszolnod. Ha nem kapsz visszaigazolást, az üzenetedet nem fogadtuk, próbálj meg másik kapcsolattartói címről vagy a /hibajegy oldalról kapcsolatba lépni velünk.
A hibajegyrendszerünk egy rendszerezett platform, ahol minden kommunikációt egy helyen látunk, így sokkal könnyebben követhetjük az ügyed előrehaladását. A kérdésed automatikusan a megfelelő kollégához kerül, aki a leghamarabb tud majd neked segíteni. A rendszerben minden korábbi beszélgetésed visszakereshető, így nem vész el semmilyen információ. Ez mindkét fél számára sokkal átláthatóbbá és kényelmesebbé teszi a folyamatot.