Mi szükséges a domain regisztrációhoz?

Vissza az összes témához
  Magánszemély esetében: Teljesen kitöltött, minden adattal ellátott szerződés (név, lakcím, személyi igazolvány szám, telefonszám, e-mail cím), olvasható aláírással ellátva. Két tanú aláírása szükséges az igénylőlapra. Két tanú aláírása szükséges az igénylőlapra, a tanúk lakcímével és személyi igazolványának számával feltűntetve. Kft esetében: Teljesen kitöltött, minden adattal ellátott szerződés (név, lakcím, adószám, telefonszám, e-mail cím), olvasható aláírással ellátva. Az aláírás mellé egy bélyegző szükséges. Illetve egy aláírási címpéldány az igénylőlapot aláíró személytől, akinek van jogosultsága eljárni a cég nevében. Bt esetében: Teljesen kitöltött, minden adattal ellátott szerződés (név, lakcím, adószám, telefonszám, e-mail cím), olvasható aláírással ellátva. Az aláírás mellé egy bélyegző szükséges vagy egy aláírási címpéldány az igénylőlapot aláíró személytől, akinek van jogosultsága eljárni a cég nevében. Egyesület esetében: Teljesen kitöltött, minden adattal ellátott szerződés (név, lakcím, adószám, telefonszám, e-mail cím), olvasható aláírással ellátva. Az aláírás mellé szükséges egy aláírási címpéldány az igénylőlapot aláíró személytől, akinek van jogosultsága eljárni a cég nevében.
Előző Mennyi idő a domain regisztráció?
Következő Microsoft Outlook 2013 levelező kliens beállítása