Ügyfélközpont

Vissza az összes témához
Az ügyfélközpont a megrendelés beérkezését követően jön létre, amely nem azonos a tárhely felületével! Az ügyfélközpontban a tulajdonos a megrendeléseit ellenőrizheti, mondhatja fel vagy kérheti a hosszabbítását. Szintén itt tud dokumentumokat, igénylőlapokat feltölteni a szolgáltatásaihoz. Bármilyen változás lép érvénybe e-mail változás, lakcím, személyi igazolvány szám, adószám vagy új adatot szeretne felvenni a rendszerbe azt itt, tudja megtenni. Az ügyfélközpontba egy felhasználói név és jelszó párossal tud belépni. A felhasználói név három betűből és 3-4 számból áll. Minden felhasználó név előtt a betűk az alábbiak: DMA. A jelszót az első belépést követően tudja megváltoztatni az ügyfélközpontban, ha szeretné. Az ügyfélközpontba az alábbi felületen tud belépni: https://www.dima.hu/ujdima/ugyfelkozpont/
Előző Tulajdonosváltás menete
Következő Vírusos lett a weboldalam, mi a teendőm?