Ügyfélközpont
Az ügyfélközpont a megrendelés beérkezését követően jön létre, amely nem azonos a tárhely felületével! Az ügyfélközpontban a tulajdonos a megrendeléseit ellenőrizheti, mondhatja fel vagy kérheti a hosszabbítását. Szintén itt tud dokumentumokat, igénylőlapokat feltölteni a szolgáltatásaihoz. Bármilyen változás lép érvénybe e-mail változás, lakcím, személyi igazolvány szám, adószám vagy új adatot szeretne felvenni a rendszerbe azt itt, tudja megtenni.
Az ügyfélközpontba egy felhasználói név és jelszó párossal tud belépni.
A jelszót az első belépést követően tudja megváltoztatni az ügyfélközpontban, ha szeretné.
Az ügyfélközpontba az alábbi felületen tud belépni: https://www.dima.hu/bill
Amennyiben a felhasználói név DMA-val kezdődik, még a korábbi ügyfélközpont rendszerbe kapott hozzáférést. Ide a www.dima.hu oldalról az Ügyfélközpont menü alatt a „régit” választva tud belépni.