Ügyfélközpont

Az ügyfélközpont a regisztrációt vagy megrendelés beérkezése után automatikusan jön létre. Fontos megjegyezni, hogy ez nem azonos a tárhely adminisztrációs felületével!

Az ügyfélközponton keresztül a szolgáltatás tulajdonosa:

  • megtekintheti és kezelheti megrendeléseit,
  • felmondhatja vagy meghosszabbíthatja azokat,
  • feltöltheti a szükséges dokumentumokat és igénylőlapokat,
  • módosíthatja adatait (pl. E-mail cím, lakcím, személyi igazolvány szám, adószám),
  • új adatokat is rögzíthet a rendszerben.

Belépés az ügyfélközpontba

A belépéshez felhasználónév és jelszó szükséges.
A jelszó az első bejelentkezés után tetszőlegesen módosítható.

Az ügyfélközpont ezen a címen érhető el: https://www.dima.hu/bill

Elfelejtett jelszó esetén vedd igénybe az Elfelejtett jelszó funkciót a hozzáférés gyors visszaállításához.

Új szolgáltatás megrendelése előtt érdemes belépni a felületre a korábban létrehozott adatokkal, így egy helyen fogod tudni kezelni a meglévő szolgáltatásaiddal.

Különböző szolgáltatásaidhoz adhatsz hozzáférést másoknak is (például a fejlesztői csapatod részére) anélkül, hogy a saját belépési adataidat adnád meg.

Régi ügyfélközpont használata

Ha a felhasználóneved DMA-val kezdődik, akkor még a régi rendszerhez kaptál hozzáférést. Ebben az esetben a www.dima.hu főoldalon, az Ügyfélközpont menüpont alatt a „régi” opciót választva tudsz belépni.