4 tipp hogyan használd a közösségi média elemeit a marketingben.

4 tipp hogyan használd a közösségi média elemeit a marketingben.

4 tipp hogyan használd a közösségi média elemeit a marketingben. Az emberek túlnyomó része használja a szociális média eszközeit napjainkban, ez a szám pedig folyamatosan növekszik. Ezek az új kommunikációs eszközök rengeteg új lehetőséget nyitnak meg. Video YouTube A fogyasztók felé ezekkel az eszközökkel új eladási lehetőségeket kapsz. Ennek a négy tippnek a segítségével megmutatjuk, hogyan és hol kezd el használni a szociális médiát eladási eszközként. — Amikor a felhasználók a Google-ben keresnek és szembetalálják magukat a közösségi média platformokon található hirdetéseiddel, felhasználóiddal el fognak látogatni a weboldaladra és vásárolni fognak. A közösségi média nem kifejezetten az eladásról szól, inkább elősegíti azt, a fiókjaid segítségével bemutathatod azt, amit te képviselsz és kínálsz.
  1. Válassz jó közösségi média platformot!
Jó vagy, de nem vagy szuperhős! Valószínűleg a csapatod, munkatársaid is egytől egyig szuperek, de valószínűleg nincs mögötted egy nemzetközi óriáscég tele szponzorokkal, mint az Apple. Ezért szükséged van a média platformokra ahhoz, hogy ismertté, keresetté és sikeressé válj. Gondold át mely korosztály, réteg az, akit fogyasztóként megcéloz a márkád. Ennek behatározásai szerint már el tudsz indulni, hogy mely média eszközöket kell alkalmaznod.
  1. Készíts ütős, kreatív tartalmakat! 
A tartalom, amit készítesz, meghatározza egyúttal azt, hogy mely média platformon/platformokon hirdess. Például ami jól mutat a LinkedIn felületén, lehet, hogy a Facebook-on kifejezetten rossz lesz. A tartalom felépítése nagyon fontos! Bármit megírni könnyű feladat, de logikusan és összetetten felépíteni már feladat! A promóciók és postok egy jó tartalommal már fél siker! Színesítsd is a tartalmakat, ne csak üres szöveg legyen, használj képeket, videókat, megosztásokat, linkeket, megjelöléseket! Ezután jön a kinézet, nagy jelentőséggel bír az is, hogy amit készítesz az stílusos és ízléses legyen.
  1. Szerezz követőket! 
Ez a legnehezebb része a közösségi médiában, a követők szerzése. Növelned kell a nézettségedet. Posztolj sokat, érdekeset és figyelemfelhívót! A sok befektetett idő meg fog térülni, ezt a követőid számán érzékelni fogod! Építs ki kapcsolatot a követőiddel, ebből a szempontból is fontos a promóció! Az Instagramon a profilodnál feltüntetheted a weboldalad, elérhetőséged, e-mail címed, használd ki!
  1. A márka tartalma
A cél a saját közösségi média stratégiád által eladni magad. Ez egy járható út, hogy a márkád és az általad kínált szolgáltatásokat közelebb hoz a fogyasztóhoz. Felkészíted őket a vásárlásra, hiszen a visszajelzések és a posztok, megjelölések bizalmat építenek ki a vásárlóban. Beleértve a promóciókról szóló posztokat is. Összességében posztolásra fel! Bátran használd a szociál média eszközeit a cég marketing startégiájában! Találd, meg a legkedvezőbbet legyen az Instagram, Facebook, Twitter stb!