Hírlevelek és az e-mail marketing ereje kis- és középvállalkozások számára

Olvasási idő: ~6 perc

Hírlevelek és az e-mail marketing ereje kis- és középvállalkozások számára

Használj egy olcsó automatikus vevőszerző gépezetet!

Ugye Te is érzed, hogy ha a közösségi média bármely csatornáján keresztül próbálod elérni a célközönséged, egyre nagyobb nehézségekbe ütközöl nap mint nap? Már azt sem tudod, mikor posztolj ahhoz, hogy akár csak egy kis elérést és aktivitást generálj: van, aki a legaktívabb időszakokra esküszik, míg mások a „lehetetlen időpontok” posztjaival mérnek nagyobb eredményeket. Természetesen ezeket a csatornákat és oldalakat nem lehet figyelmen kívül hagyni, a különböző célcsoportjaid biztosan jelen vannak rajtuk, és használják is őket, így Neked is ezt kell tenned, de nem minden áron, és nem görcsösen.

Ne keseredj el, ha épp kilátástalannak tartod a vállalkozásod helyzetét, ami a közösségi média megjelenéseidet illeti, hiszen van egy olyan kommunikációs csatorna, amelyet sok kis- és középvállalkozás még mindig alulértékel: ez a rendszeres e-mail-küldés, vagyis a hírlevél. Ez az eszköz alkalmas arra, hogy egy automatikus vevőszerző gépezetet fejlessz ki segítségével –  hatékonyan, nem hatalmas költség- és munkaerő-ráfordítással. Amely befektetés ráadásul gyorsabban megtérül, mint egyéb marketingeszközök. Az egyik legnagyobb előnye, hogy kézzelfoghatóan sok munkát vált ki, így már az elején mérhetően és érezhetően eredményes.

A hírlevél

az egyik leghatékonyabb eszköz a közvetlen kapcsolattartásra az ügyfelekkel.
  • Személyre szabottan és közvetlenül szólíthatod meg az olvasót, ami erősebb kapcsolatot teremthet közöttetek. Az olvasó azt érzi, hogy a levélben közvetlenül hozzá szólsz, neki írsz. Ez pedig növeli az érdeklődést és az elkötelezettséget az ügyfelek részéről.
  • A levelezés tehát egy olyan személyes kommunikációs csatorna, amely lehetővé teszi, hogy szorosabb kapcsolatot építs az ügyfeleiddel. Egy egyszerű beállítással – például a feliratkoztató űrlapon a becenevét kérve – könnyen elkezdheted felépíteni ezt az erős kapcsolatot, aminek hatása jó eséllyel realizálódni fog bevételeidben.

Építs e-mail-listát, sosem késő!

Ha feliratkoztatod a honlapod látogatóit, a listád olyan érdeklődőkből és vevőkből fog állni, akik már érdeklődnek a vállalkozásod iránt, így valószínűbb, hogy reagálnak majd az e-maileidre és könnyebben válhatnak visszatérő, rendszeres vásárlóiddá, partnereiddé. Ha különböző érdeklődési kör vagy földrajzi elhelyezkedés szerint gyűjtöd őket – azaz a kínált terméked/szolgáltatásod szerint csoportosítod a feliratkozottaidat –, akkor még jobban elkülönítheted és személyre szabhatod a hírleveleidet, külön-külön célcsoportoknak fogalmazva azok szövegét, speciális kedvezményeket nyújtva számukra.

A hírlevélküldő szoftverek és szolgáltatások egyik legnagyobb előnye, hogy

  • automatizálják a folyamatot, és
  • segítenek hatékonyabban és eredményesebben kommunikálni az ügyfelekkel.
  • Az ilyen szolgáltatások lehetővé teszik, hogy előre tervezett üzeneteket küldj a megadott időpontokban, illetve az alapján, hogy az ügyfeled, vagy leendő partnered milyen szakaszban, hányadik lépésben tart a marketingcsatornádban, vagyis épp feliratkozott, feliratkozás nélkül vásárolt, névnapja van stb. Ezek alapján például üdvözlő e-maillel köszöntheted, vásárlásra ösztönző ajánlatokat küldhetsz neki, figyelmeztetheted a webáruházadban a kosarában hagyott termékekről, személyes ajánlásokat, kedvezményeket tehetsz és még sok más, a vállalkozásodra, tevékenységedre szabott témájú levelet küldhetsz neki – mindezeket általad egyszer előre beállítva. Így azokat a leveleket az adott lépés megtételét követően küldi ki neki a rendszer automatikusan, anélkül, hogy neked újra és újra ezt figyelned kellene. Persze az ajánlataid mindig érdemes frissíteni, hogy célcsoportod minden tagja, akik különböző elköteleződési szakaszban vannak, a saját szintjüknek megfelelő és aktuális e-maileket kapjanak.

DiMail

hirlevelszolgaltatas.hu

A hírlevélszolgáltatások piacán nekünk is van több versenytársunk, és nem fogjuk megmondani  Neked, miért épp a mi hírlevélszolgáltatásunkat válaszd. Bár erre jó pár erős és ütős érvet tudnánk felsorolni, de nem tesszük. Mégpedig pont azért, mert mi is jobban szeretjük magunk megtapasztalni egy szolgáltatás előnyeit. Ebből indultunk ki, amikor létrehoztuk a DiMail hírlevélszolgáltatás demo verzióját. A demo hozzáférés révén megismerheted a szoftverünk minden egyes funkcióját és az azokban rejlő lehetőségeket. Kipróbálhatod, milyen egyszerű és hatékony az e-mail-kampányok létrehozása, az üzenetek testreszabása és az automatizált folyamatok beállítása. A próbaidőszak alatt akár már a visszajelzések erejét is megérezheted, ha elindítasz egy mini kampányt: jó eséllyel növekedni fog az elkötelezettség és az értékesítési eredményeid is kimutathatóan pozitívak lesznek – akár csak ennyi idő alatt is. A 7 napos ingyenes tesztelési lehetőséggel mindenféle kötelezettség nélkül tapasztalhatod meg Te is szolgáltatásunk előnyeit, ugyanis térítésmentes és ráadásul nem kérjük el előre a banki adataidat, tehát nincs semmi kockázat, megbízhatsz bennünk.

Az e-mail-marketing hatalmas lehetőségeket rejt magában a kis- és középvállalkozások számára: a rendszeres levélküldés és a hírlevélkampányok segítenek hatékonyabban kommunikálni, személyre szabott üzeneteket küldeni és közelebb kerülni az ügyfelekhez. Előre elkészíthető és beállítható sablonjainkat teljesen testreszabhatod, a vállalkozásod grafikai megjelenítéséhez alakíthatod, amellyel a márka építését is elősegítheted és növelheted a márkahűséget. Teszteld hírlevélszolgáltatásunkat, akármennyi feliratkozottad is van, ne habozz kihasználni ezt a lehetőséget! Fedezd fel, hogy mennyire hatékonyan képes automatizálni a vevőszerzést és a kommunikációt. Nincs semmi vesztenivalód, a DiMail hírlevélszolgáltatásával csak nyerhetsz!

Hazsnáld a DiMail hírlevélküldő szolgáltatást e-mail-kampányaidhoz, hírlevélküldéshez!

Címkék: , , , , ,