Megrendelés formái

Vissza az összes témához

. Online megrendelés a weboldalunkon keresztül:

  • Webes felület:
    • Látogass el a www.dima.hu/bill oldalra, ahol kiválaszthatod a kívánt szolgáltatásokat.
    • Add meg a szükséges adatokat a regisztrációhoz.
    • Fogadd el a szerződési feltételeket.
    • Küldd el a megrendelést.
  • Szerződés letöltése és visszaküldése:
    • A megrendelés végén letöltheted a szerződést PDF formátumban.
    • Nyomtasd ki és írd alá a szerződést.
    • Szkenneld be a szerződést.
    • Küldd el a szkennelt szerződést a [email protected] e-mail címre.
    • Alternatív megoldásként elküldheted faxon, postai úton, vagy személyesen is behozhatod debreceni irodánkba.

2. Megrendelés e-mailben:

  • Meglévő ügyfelek:
    • A rendszerben rögzített hivatalos e-mail címedről is leadhatod a megrendelést.
    • Küldd el az igényelt szolgáltatásokat és a kitöltött igénylőlapokat.
  • Új ügyfelek:
    • Töltsd le az igénylőlapokat a www.dima.hu/letoltheto-dokumentumok oldalról.
    • Töltsd ki az igénylőlapokat.
    • Írd alá az igénylőlapokat.
    • Küldd el a kitöltött és aláírt igénylőlapokat e-mailben.

3. Személyes megrendelés irodánkban:

  • Debreceni iroda:
    • Személyesen is megrendelheted a szolgáltatásokat debreceni irodánkban.
    • Kérjük, hozd magaddal az összes szükséges dokumentumot és adatot.
    • A domain regisztrációhoz szükséges dokumentumok listáját itt találod: (*lásd mi szükséges a domain regisztrációhoz)

Fontos megjegyzések:

  • A megrendelés feldolgozása a szerződés vagy az igénylőlapok beérkezése után kezdődik.
  • Kérjük, ügyelj a pontos és teljes adatok megadására a megrendelés során.
  • Bármilyen kérdés esetén fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.