5 gyors tipp a webáruház fejlesztéséhez!

Az internetes eladások száma évről évre folyamatosan nő. Az internetes vásárlás modern, egyszerű, könnyen elérhető, navigálható és bárki számára használható mobilon is. A vásárlást nagymértékben megkönnyíti, néhány szó vagy adat segítségével megtalálhatjuk a legkedvezőbb— terméket számunkra. A weblap alján fel kell tüntetned az elérhetőséged, gondoskodnod kell arról, hogy a vásárlóid kapcsolatot tudjanak veled teremteni.

Webáruház bérlés, fejlesztés - ShopNow

Ez a legvégső feladat, így adunk pár tippet a weblap többi részéhez:

  1. Gondoskodj a tökéletes felhasználói élményről

Érintsd meg a vásárlódiat! Gyengéd háttérzene, barátságos és figyelmes eladási felület, jól összeállított leírások és a vásárlói vélemények feltüntetése a termékek alatt, ezek mind segítenek a felhasználói élmény növelésében.

A felhasználók nagyobb valószínűséggel térnek vissza a weblapodra, ha nem csak azt találják meg, amit valójában keresnek, hanem egy pozitív felhasználói élményt is nyernek a látogatással.

Lista a felhasználó élmény javításához:

  • jól átlátható felület, ahhol átlátható mivel foglalkozik a cég
  • könnyen navigálható menü rendszer
  • jól szervezett termékek érthető bekezdésekkel, képekkel és árral
  • könnyű kapcsolatteremtés a vevőszolgálattal
  • szociális média eszközök, like, megosztás gombok
  • gyors oldal betöltés
  1. Tedd mobilbaráttá

A weblapkészítők 5 éve nem vágják már méretre a weblapokat. Napjainkban az online vásárlók is szívesebben használnak mobil vagy tablet eszközöket, így szükséged van rá, hogy olyan weblapod legyen amely midnen eszközön jól megjeleníthető és használható. A vásárlók 88%-a nem tér vissza azokra a weblapokra, amelyekkel az első megtekintés során negatív élményeik voltak.

Lista amely segít mobilbarátabbá tenni a weblapod:

  • Tartsd meg a weblapod egyszerűségét
  • Használj nagy betűméreteket
  • A fontos információkat felül jelenítsd meg
  • A funkciók, gombok használata egyszerű legyen ujjal
  • olyan dizájn, amely különböző képernyőméreteken egyaránt jól néz ki
  1. Készíts könnyű fizetési rendszert

Ne kérj túl sok személyes információt a vásárlóditól, mert az emberek nagy része nem szeret sok információt, adatot kiadni. Ne számolj fel túl sok extra költésget és a fizetési ellenőrzés rövid idő alatt fusson le, az emberek nem szeretnek várni. Összességében gyors, könnyű fizetési rendszert alakíts ki!

Lista az egyszerű fizetési rendszer kialakításához:

  • figyelj a folyamatosan fejlődő vásárlási módokra
  • többféle fizetési módot tegyél lehetővé pl:PayPal, hitel kártyák, bank kártyák, ajándék kártyákat is akár
  • vásárlás után a pontos végösszeget jelenítsd meg
  • a végösszes fizetésénél mielőtt ténylegesen elindítja a fizetést gondoskodj róla, hogy pontosan meg tudja nézni, hogy mely tételekért mennyit fog fizetni és ezekből hány db-ot vásárol
  • a tranzakcióról kapjon egy ügyfél számot, ne a személyes információkkal kelljen érdeklődnie, bajlódnia
  • regisztráció nélkül is tudjon vásárolni
  • gyors ügyfélszolgálat vagy elérhetőség arra az esetre, ha valami rosszul sikerülne
  1. Jó minőségű bemutatóképeket használj

Egy kép rosszabb lehet ezer szónál, ezért tiszta, jól látható és nagy képeket használj! Az emberek 80%-a a képi információkra hagyatkozik és abban bízik, ezzel szemben az emberek csak 20%-a hagyatkozik a leírásra! A képeknek tehát nagyobb jelentősége van az eladások során.

Lista a bemutató fotókhoz:

  • Válassz minden termékhez 1-3 fényképet, lehetőleg több nézőpontból
  • olyan képeket is mutass be például, hogy viselik, használják a terméket vagy valamilyen környezetben el van helyezve
  • ha több színben elérhető, legyen mindegyikről feltéve kép
  1. Javíts a keresési esélyeken

Optimalizáld, javítsd a keresési esélyeidet! Hírdess több helyen, válassz olyan domain nevet, amelyre nagyobb eséllyel keresnek rá az emberek, előrébb hoz ki a kereső (pl. Google, Bing, Yahoo..)

Lista a keresési esélyek növeléséhez:

  • Frissítsd folyamatosan az oldalad, oszd meg és posztolj róla, blogolj
  • használj a weboldaladon olyan kifejezeésket, amelyekre gyakran keresnek az emberek, többször dobhatja ki a kereső a te weblapod
  • több weboldal, amelyre ugyanaz a webshop jön be
  • gyorsan betöltsön a weblapod

Ha ezekre mind odafigyelsz a weblapod készítése során, akkor jól működő, kifizetődő és népszerű webshopot tudsz kiépíteni! Sok sikert hozzá!

MegosztomMegosztom

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.