Hogyan használd az érkezési oldalakat (landing pages) .

Olvasási idő: ~5 perc

Hogyan használd az érkezési oldalakat (landing pages) .

Az érkezési ( vagy fogadó ) oldal fontos része a marketing stratégiáknak. Ezek az oldalak nagyban befolyásolják, hogy hányan látogatják a honlapodat. Lényegtelen, hogy milyen hirdetési oldalt hozol létre, vásárlókat fog vonzani. Itt van néhány tipp, ahhoz, hogy feltűnő és sikeres érkezési oldalakat hozz létre…  — Az érkezési oldal olyan oldal, amellyel a látogató először fog találkozni. Ez az oldal nagyon fontos , mert a vásárló azonnal el fogja dönteni, hogy maradni kíván-e a honlapodon vagy továbblép. Hogyan használd az érkezési oldalakat (landing pages)
  1. Érkezési oldalak használata konverzióhoz és eladásokhoz
Gondolj úgy az érkezési oldalra, mint eszközre, amely segít az áttörésekben és a célok elérésében. El akarod küldeni nekik a főoldalad? Amikor a weboldaladra látogatnak hová lépjenek tovább? Mit szeretnél, hogy mit csináljanak, mit lássanak? Először is szükséged van egy szolid útmutóra, dizájnolni tudod az érkező oldalakat és ez elősegíti az áttörést. Egyszerűvé kell tenned a látogatóid számára az olvasást, csak a legfontosabb információkra fókuszálj, ez kiteszi a konverzió 55%-át! Következőnek azzal az oldallal kell foglalkoznod, amelyre átnavigálja őket. Először készíts egy érkezési oldalt, ahol üdvözlöd a látogatóidat, ne rohand le azonnal őket! Egyszerűen mutasd be, hogy mivel foglalkozol, mit ígérsz nekik és mutasd be a weboldalad. Ha megfelelő helyen hirdetsz, érdekes és fontos információkkal a vásárlók meg fognak találni és vásárolnak majd tőled.
  1. Fejléc
Már beszéltünk arról, hogy mit tüntess fel a fogadó oldalon, most nézzük, hogyan tedd egyedibbé. A fejléc vagy szalagcím az amit az emberek először látnak a weboldaladon. Az átlag 8 másodperc,ennyi idő látják át a fejléced, ezért érthetően és röviden tüntesd fel az információkat, annyira amennyire csak lehet! Biztosítanod kell a látogatóidnak, hogy megértsék az ajánlataidat és azt, hogy válaszolj a kérdéseikre amikor megnézik az oldaladat.
  1. Fogadó oldal elégedettség és másolás
Arra kell építened a fogadó oldaladat, hogy a fejlécnek el kell magyaráznia miért maradjanak az oldalon, vásároljanak vagy töltsenek le! Ne használj túl sok szakkifejezést, használj olyan nyelvet amelyet mindenki egyaránt meg tud érteni. Mutass rá az ajánlatod hasznosságára rövid bekezdésekkel, címszavakkal. A másolatokban ki kell emelned az ajánlatok címeit és érdekessé tenned a célközönség felé.
  1. A kép
Azonnal vonzanod kell a látogatók figyelmét fontos képekkel, ez megerősíti a hasznosságát a fogadó oldaladnak. Ezek átcsábítják, átnavigálják a célcsoportot a fogadó oldaladra, így a céljaid eléréséhez ez kiváló eszköz. Az emberek nagy része vizuális típus, a képekre jobban emlékeznek, ezt ne felejtsd el!
  1. Akció gombok
Próbálj olyan formát választani az akció gombnak, hogy különböző helyeken mindegyik érkezési oldalad elérjék. Az utolsó fő elem a látogatóid felé maga a gomb. Legtöbbször a megnéz, tovább és hasonló feliratok olvashatóak ezeken a gombokon, erre kattintva térnek át a landing page-re. Próbálj megnyerő és releváns gombot készíteni. A túl hivalkodó és tolakodó gombok, hirdetések és oldalak elriasztják a vásárlókat, látogatókat, ezért erre figyelj oda!
  1. Bizalom
Győzd meg a látogatóidat, hogy nyugodtan rendelhetnek tőled SSL tanúsitványok nélkül, vagy rendelj SSL tanúsítványt tőlünk 🙂
  1. Barátságos és elégedett keresés
Amikor a landing page oldalakat készíted azt is eldöntheted, hogy hogyan, hol és milyen formában hirdess. Olyan szavakat használj, amelyekre legtöbbször keresnek rá és könnyebben, gyorsabban eljuthatnak hozzád. Használj média eszközöket Facebook, Insatgram, Twitter és Google+-t!
  1. Felépítési hierarchia
Az első a fejléc, a menüsor, utána az alcímek bekezdések képekkel. Valamint az elérhetőségek. Ez az alapja a fogadó oldaladnak.
  1. Szociális média
A szociális média napjainkban nagyon fontos eszköz. Az emberek nagy része a média eszközöket kedveli. Tedd elérhetővé a weboldalad Facebookon, Twittere, Instagramon, Google+-on! Minél több helyen tüntesd fel az oldalad, hogy többen, könnyebben, gyorsabban elérhessenek! Sok sikert a landing pagek készítéséhez!