Rendelkezésre állás
Szolgáltató kötelezettsége, hogy a megrendelt szolgáltatást – éves átlagban 99%-os rendelkezésre állás mellett – a megrendelő részére az 1. pontban illetve jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően biztosítsa. A rendelkezésre állás számításába nem tartoznak bele az előre bejelentett karbantartások. Amennyiben a Szolgáltató a rendelkezésre állási kötelezettségét az itt megjelölteken túlmenően nem biztosítja, úgy köteles a Megrendelőnek a kiesett időszak kétszeresének megfelelő időszak ingyenes biztosításával kompenzálni az ügyfelet.
További részlet: https://www.dima.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/
Tisztában vagyunk vele, hogy a szolgáltatásaink folyamatos elérhetősége kulcsfontosságú számodra, ezért elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a lehető legmagasabb szintű rendelkezésre állást biztosítsuk.
Mit jelent a rendelkezésre állás?
- A rendelkezésre állás azt mutatja meg, hogy a szolgáltatásaink mennyi ideig elérhetőek és működőképesek egy adott időszakban.
- Célunk, hogy a megrendelt szolgáltatásaidat az év 99%-ában folyamatosan elérhetővé tegyük.
Hogyan biztosítjuk a rendelkezésre állást?
- Modern infrastruktúra:
- Folyamatosan fejlesztjük és karbantartjuk a szervereinket és hálózati eszközeinket, hogy biztosítsuk a stabil és megbízható működést.
- Redundáns rendszerek:
- Több szerverrel és hálózati útvonallal rendelkezünk, így ha egy komponens meghibásodik, a többi átveszi a feladatát.
- Folyamatos monitorozás:
- A nap 24 órájában figyeljük a rendszereink működését, hogy azonnal észrevegyük és elhárítsuk az esetleges problémákat.
Mire nem vonatkozik a 99%-os rendelkezésre állás?
- Előre bejelentett karbantartások:
- Időnként szükséges karbantartásokat végeznünk a rendszereinken. Ezeket a karbantartásokat előre bejelentjük, és igyekszünk a lehető legkevesebb fennakadást okozni.
- Az előre bejelentés e-mailben vagy a www.dima.hu weboldal főoldalán információs sávban történik a tervezett karbantartási idő megjelölésével, legalább 24 órával a karbantartás megkezdése előtt.
- Az előre bejelentett karbantartások időtartama nem számít bele a rendelkezésre állás számításába.
- Külső tényezők:
- A rendelkezésre állást befolyásolhatják külső tényezők, például internetes szolgáltatók problémái vagy természeti katasztrófák. Ezekre a tényezőkre nincs befolyásunk.
Mi történik, ha nem tudjuk biztosítani a 99%-os rendelkezésre állást?
- Kompenzáció:
- Ha a rendelkezésre állás az előre bejelentett karbantartásokon kívül 99% alá csökken, kompenzációt biztosítunk.
- A kompenzáció mértéke a kiesett időszak kétszerese.
- Például, ha a szolgáltatás 1 óráig nem volt elérhető, 2 órányi ingyenes szolgáltatást biztosítunk.
Fontos megjegyzések:
- A rendelkezésre állás számítása éves átlagban történik.
- Igyekszünk a lehető legmagasabb szintű rendelkezésre állást biztosítani, és folyamatosan fejlesztjük a rendszereinket.
- Ha bármilyen problémát tapasztalsz a szolgáltatásaink elérhetőségével kapcsolatban, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.