Rendelkezésre állás

Szolgáltató kötelezettsége, hogy a megrendelt szolgáltatást – éves átlagban 99%-os rendelkezésre állás mellett – a megrendelő részére az 1. pontban illetve jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően biztosítsa. A rendelkezésre állás számításába nem tartoznak bele az előre bejelentett karbantartások. Amennyiben a Szolgáltató a rendelkezésre állási kötelezettségét az itt megjelölteken túlmenően nem biztosítja, úgy köteles a Megrendelőnek a kiesett időszak kétszeresének megfelelő időszak ingyenes biztosításával kompenzálni az ügyfelet.

További részlet: https://www.dima.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

 

Tisztában vagyunk vele, hogy a szolgáltatásaink folyamatos elérhetősége kulcsfontosságú számodra, ezért elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a lehető legmagasabb szintű rendelkezésre állást biztosítsuk.

Mit jelent a rendelkezésre állás?

  • A rendelkezésre állás azt mutatja meg, hogy a szolgáltatásaink mennyi ideig elérhetőek és működőképesek egy adott időszakban.
  • Célunk, hogy a megrendelt szolgáltatásaidat az év 99%-ában folyamatosan elérhetővé tegyük.

Hogyan biztosítjuk a rendelkezésre állást?

  • Modern infrastruktúra:
    • Folyamatosan fejlesztjük és karbantartjuk a szervereinket és hálózati eszközeinket, hogy biztosítsuk a stabil és megbízható működést.
  • Redundáns rendszerek:
    • Több szerverrel és hálózati útvonallal rendelkezünk, így ha egy komponens meghibásodik, a többi átveszi a feladatát.
  • Folyamatos monitorozás:
    • A nap 24 órájában figyeljük a rendszereink működését, hogy azonnal észrevegyük és elhárítsuk az esetleges problémákat.

Mire nem vonatkozik a 99%-os rendelkezésre állás?

  • Előre bejelentett karbantartások:
    • Időnként szükséges karbantartásokat végeznünk a rendszereinken. Ezeket a karbantartásokat előre bejelentjük, és igyekszünk a lehető legkevesebb fennakadást okozni.
    • Az előre bejelentés e-mailben vagy a www.dima.hu weboldal főoldalán információs sávban történik a tervezett karbantartási idő megjelölésével, legalább 24 órával a karbantartás megkezdése előtt.
    • Az előre bejelentett karbantartások időtartama nem számít bele a rendelkezésre állás számításába.
  • Külső tényezők:
    • A rendelkezésre állást befolyásolhatják külső tényezők, például internetes szolgáltatók problémái vagy természeti katasztrófák. Ezekre a tényezőkre nincs befolyásunk.

Mi történik, ha nem tudjuk biztosítani a 99%-os rendelkezésre állást?

  • Kompenzáció:
    • Ha a rendelkezésre állás az előre bejelentett karbantartásokon kívül 99% alá csökken, kompenzációt biztosítunk.
    • A kompenzáció mértéke a kiesett időszak kétszerese.
    • Például, ha a szolgáltatás 1 óráig nem volt elérhető, 2 órányi ingyenes szolgáltatást biztosítunk.

Fontos megjegyzések:

  • A rendelkezésre állás számítása éves átlagban történik.
  • Igyekszünk a lehető legmagasabb szintű rendelkezésre állást biztosítani, és folyamatosan fejlesztjük a rendszereinket.
  • Ha bármilyen problémát tapasztalsz a szolgáltatásaink elérhetőségével kapcsolatban, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.