Az Év honlapja 2014

Olvasási idő: ~3 perc

Az Év honlapja 2014

Idén is megrendezésre kerül az Év honlapja pályázat mely mottója : A honlapod a holnapod! A pályázat nem kisebb célokat tűzött ki maga elé már több évvel korábban is mint felhívni a figyelmet a hazai weboldalakra marketing szempontból. Ma már nem elég a tetszetős, egyszerű weboldal az internetes megjelenéshez, ehhez sokkal több kell. Szeretnék elérni, hogy a pályázatban minél magasabb színvonalú, megjelenésű honlapok legyenek jelen.—

Szervező, díjak

A pályázatot a Magyar Marketing Szövetség rendezi meg 25 kategóriában lehet nevezni 10.31-éig. A korábbi évek tapasztalata alapján várható 1-2 héttel a határidő meghosszabbítása. Ha már nevezünk célszerű megnézni milyen díjakat osztanak ki:
Az Év Honlapja Díj

Kategóriánként egyetlen honlap nyerheti el Az Év Honlapja Díjat. Ezt a címet a zsűri azon honlapoknak ítéli oda, amelyeket az adott általános kategóriában – az elbírálási szempontok alapján –, a legjobbnak tartott. A zsűri azonban fenntartja a jogot, hogy egyes kategóriákban nem oszt első díjat, ha a honlapok minősége nem éri el a megfelelő színvonalat.

Közönségdíj

A verseny ideje alatt ’Az Év Honlapja’ hivatalos Facebook oldalán lehet szavazni a benevezett pályázatokra. A legtöbb pontot összegyűjtő weboldal közönségdíjban részesül.

Különdíj

Különdíjjal jutalmazhatja a szakmai zsűri azokat a honlapokat, amelyek az adott kategóriában, holtversenyben végül alulmaradnak.

Minőségi Díj

A Minőségi Díj egy minőségi tanúsítvány, amely nem egyenrangú, illetve egyenértékű az általános kategóriákban kiosztott díjakkal. Ezt a tanúsítványt a zsűri azon honlapoknak ajánlja fel, amelyeket ugyan beneveztek a versenyre, azonban nem győztek kategóriájukban, mindazonáltal a zsűri szempontrendszere szerint az adott honlap minőségi szintje kiemelkedő, illetve érdemes a Minőségi Díj tanúsítványának viselésére.

Az Év Applikációja

Napjainkra a mobil alkalmazások fontos marketing eszközzé nőtték ki magukat, melyek rengeteg olyan előnnyel rendelkeznek, amivel mások nem. Egy ügyesen megvalósított mobil alkalmazással nemcsak a márkaépítés, de egyéb marketing célok is megvalósíthatóak. 2013-tól ezért a Mobil marketing alkalmazások kategória nyertese már egy új díjjal büszkélkedhet, hiszen létrehoztuk ‘Az Év Applikációja’ díjat.

Az Év honlapja és a DiMA.hu

Cégünk a 2011 es pályázati kiírásban Minőségi díjat kapott Elektronikus hírlevél kategóriában, 2012 – ben Elektronikus hírlevél kategóriában Külön díjat, a 2013-as kiírásban pedig a Seosiker.hu által kiírt pályázaton értünk el 3. helyezést. Idén is fogunk nevezni a pályázatra, természetesen elektronikus hírlevél kategóriában és bízunk benne, hogy újabb relikviával bővül az Év honlapja polcunk.