Az online tárhely bérlés lépései.

Olvasási idő: ~4 perc

Az online tárhely bérlés lépései.

Az online tárhelybérlés lépései a DiMa tárhelyszolgáltatásainál mindössze egy űrlap kitöltésével elvégezhetők. Az űrlap kialakítása során az egyszerűségre és a használhatóságra egyaránt törekedtünk, így a megrendelést bárki könnyedén el tudja végezni, és akár kötegelt megrendelésre is lehetőség van.— Online megrendelés menete.  

1. Megrendelés elindítása

Az űrlap a weboldal Megrendelés menüpontjára kattintva jelenik meg.

2. Csomagválasztás

Először is ki kell választani a tárhelycsomagot. A csomagok méretei jelenleg 1GB-tól a 20 GB-ig terjed, ami még 9 GB tárhellyel bővíthető. Nagyobb tárhely igénylése esetén egyedi ajánlat kérhető. Válasszuk hét ki elsőként a tárhelycsomagot! A csomag kiválasztásához szükséges információ még hogy milyen időtartamú szerződést kötne. A szerződések 1-10 évig is megköthetők. Aki extra tárhelyet igényelne a meglévő csomag mellé, az megadhatja ennek méretét is maximum 9 GB-ig. Előfordulhat hogy több tárhely rendelésére is szükség van, ebben az esetben szükségtelen új megrendelést kitölteni, az adatok felvihetők egy felületen keresztül a Másik tárhelycsomagot is rendelek gombra kattintva.

3. Extrák

Tárhelyeinkhez különböző extra szolgáltatások is rendelhetők, az egyedi igényeknek megfelelően.
  • SMTP szolgáltatások: ajánlott a használatuk, például hírlevelek esetén, de önálló domain név rendelés során is biztosítani tudják levelezésünket.
  • Chat program: Az oldal webes nézetének jobb alsó sarkában található chat ablak szintén bárki számára elérhető szolgáltatás.
  • SSL tanúsítvány: A biztonságos kommunikációt biztosító https protokollt biztosító tanúsítvány is rendelhető tárhely-csomagjainkhoz
  • Dimake weboldalszerkesztő: segítségével akár fejlesztő bevonása nélkül is létrehozhatja weboldalát, előre elkészített sablonok alapján

4. Domain

A Tovább gombra való kattintás után kiválasztható az igényelt új domain-név, de elindítható a már meglévő domain átkérése is. Ugyanitt további domain nevek átkérése vagy regisztrációja is igényelhető a További domain-t rendelek gombra kattintva.  

5. Kapcsolati adatok

A technikai információk után, a Tovább gombra való kattintás után, a kapcsolattartási és a szerződéssel kapcsolatos információk megadása és a fizetési mód kiválasztása van hátra. Fontos hogy cégek és magánszemélyek esetén más-más űrlapot kell kitölteni. A megfelelő űrlap kitöltése után a fizetési mód kiválasztására is mód van. A kifizetés történhet
  • normál banki átutalás segítségével, ebben az esetben a rendelés elindítása után kiküldésre kerülnek a bankszámla adatok, ahová az utalást indítani kell.
  • Bankkártyás fizetéssel a CIB rendszerén keresztül
  • PayPal-es számlafizetésre is van lehetőség
  • Hagyományos sárga csekkes fizetési mód is van, ebben az esetben 300 Ft plusz költséget számolunk fel.

Mi történik a megrendelés után?

A megrendelés feldolgozása után röviddel eljuttatjuk a tárhely hozzáféréshez szükséges adatokat, amik azonnal használatba is vehetők!